Ring til 70 20 00 00 og få hjælp til digital selvbetjening

Har du brug for hjælp, når du benytter de digitale selvbetjeningsløsninger?

Hvad hjælper Den Digitale Hotline med?
Den Digitale Hotline vejleder i de digitale selvbetjeningsløsninger, som kommunerne og andre myndigheder stiller til rådighed. I åbningstiderne sidder medarbejdere fra Borgerservice klar til løse dine digitale udfordringer. Vi kan vejlede dig, men ikke foretage konkret sagsbehandling.

Den Digitale Hotline
Den Digitale Hotline bemandes med medarbejdere fra i alt 30 kommuner. En borger fra Jammerbugt kan derfor få kontakt med en medarbejder fra Hjørring. Det vil borgeren dog ikke mærke noget til, da alle medarbejderne i hotlinen er uddannede i at vejlede på tværs af kommunernes grænser og selvbetjeningsløsninger.

Få hjælp til selvbetjening

 

Se her...

Corona - Hvad betyder det for dig i Jammerbugt Kommune?

Corona - Få overblik over situationen

Symptomer og hvordan du kan forebygge smitte

coronasmitte.dk

coronasmitte.dk: Coronavirus/covid-19 i Danmark

Sundhedsstyrelsens vejledninger

Ofte stillede spørgsmål og svar om Corona

Følg kommunalbestyrelsesmøderne

Genbrugspladserne er åbne

Læs mere på derforjammerbugt.dk

Fang rotten med musen

Anmeld rotter

Den Digitale Hotline 7020 0000